Zwroty i reklamacje

ZWROT TOWARÓW

  1. Klient będący konsumentem ma prawo, bez podania przyczyny, odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru, zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014r. O prawach konsumenta (Dz. U. 2014r. Poz. 827)
  2. Odstąpienie od umowy, dla swojej ważności, wymaga złożenia przez klienta pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz wysłanie go wraz z towarem i dowodem zakupu na adres:

Troojka Sp. z o.o.

ul. Leśna 21

87-162 Złotoria k. Torunia
tel. 697 745 876

fabryka@myszojelen.pl

  1. Konsument jest zobowiązany do odesłania zakupionego towaru w stanie niezmienionym w ciągu 14 dni od dnia przyjęcia towaru.
  2. Sprzedawca ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie zwrotu, sprawdzenie stanu produktu oraz opakowania i metek, które muszą pozostać nienaruszone.
  3. Sprzedawca w żadnym wypadku nie przyjmuje zwrotów wysłanych do niego za pobraniem. 
  4. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w wypadkach świadczeń o jego właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą. Oznacza to, że Sprzedawca nie ma obowiązku wymiany towaru wykonanego na zamówienie klienta lub na życzenie klienta zmodyfikowanego.
  5. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktów.
  6. Sprzedawca ma 14 dni roboczych na zwrot pieniędzy od dnia otrzymania przesyłki.

WYMIANA TOWARÓW

  1. Klient będący konsumentem, ma prawo do wymiany zakupionych towarów w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
  2. Wymiana towarów, dla swojej ważności, wymaga od klienta wcześniejszego kontaktu za pośrednictwem e-maila lub kontaktu telefonicznego oraz wysłanie wymienianego towaru i dowodu jego zakupu na adres:

Troojka Sp. z o.o.

ul. Leśna 21

87-162 Złotoria k. Torunia

tel. 697 745 876

fabryka@myszojelen.pl

  1. Konsument jest zobowiązany do odesłania zakupionego towaru w stanie niezmienionym - sklep zastrzega sobie prawo do odmowy wymiany produktu używanego, brudnego lub uszkodzonego przez klienta.
  2. Prawo do wymiany produktu nie przysługuje konsumentowi w wypadkach świadczeń o jego właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą. Oznacza to, że Sprzedawca nie ma obowiązku wymiany towaru wykonanego na specjalne zamówienie klienta lub na życzenie klienta zmodyfikowanego.
  3. Klient ponosi bezpośrednie koszty wymiany produktów. Może dokonać opłaty za ponowną wysyłkę na konto bankowe Sprzedającego ( PKO BP 76 1020 5011 0000 9402 0342 0700, Troojka Sp. z o.o.) w kwocie 12 zł lub opłacić ją poprzez sklep pod linkiem: https://myszojelen-sklep.pl/ponowna-wysylka-paczki.
  4. Sprzedający zastrzega sobie wymianę w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru, który ma zostać wymieniony. 

 

Reklamacje z tytułu wad Towaru (Rękojmia)

  1. Troojka Sp. z o.o. z siedzibą w Złotorii odpowiada jako Sprzedający wobec Klienta za wady fizyczne lub prawne rzeczy sprzedanej (rękojmia) na warunkach i w trybie określonym w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.).
  2. Sprzedający obowiązany jest do dostarczenia Towaru bez wad. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Klientowi.
  3. Zgłoszenie wady przez Klienta może nastąpić w dowolnej formie. Klient dokonuje zgłoszenia poprzez adres mailowy drookarnia@gmail.com.
  4. W celu zgłoszenia wady wskazane jest: opisanie wady i podanie daty jej stwierdzenia, zgłoszenie wybranego żądania, wykazanie zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym (np. poprzez dołączenie kopii dowodu zakupu lub podanie numeru zamówienia), podanie danych kontaktowych oraz preferowanego sposobu zawiadomienia o rozpatrzeniu reklamacji (np. e-mail lub SMS). Treść zgłoszenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, stanowi wyłącznie przykład i pozostaje bez wpływu na skuteczność zgłoszenia reklamacji.
  5. W celu zgłoszenia reklamacji Klient może również skorzystać z dowolnego formularza reklamacyjnego.
  6. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli Klient zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl